Postitatud

Eesti inimesed soovitavad jätkuvalt toidukauplustest enim Coopi

Coop on tarbijate hinnangul soosituim toidupoekett, selgub Kantar Emori värskelt läbi viidud uuringust.

Uuring võrdles inimeste reaalseid kogemusi Eesti suuremates teenindusettevõtetes ning kuivõrd nad soovitaksid üht või teist teenusepakkujat oma lähedastele. Teist aastat järjest on toidu- ja esmatarbekauplustest kõrgeim soovitusindeks Coopil.

Uuringus osales 2214 Eesti elanikku vanuses 15-74, kes hindasid oma teeninduskogemusi viimaste reaalsete kokkupuudete põhjal – vahetu kontakt ettevõtte esinduses, kontoris, kaupluses, aga ka suhtlus telefoni või e-posti teel. Tänavu mõõdeti esmakordselt ka veebikeskkondade soovituskommunikatsiooni, seda viies valdkonnas: jaeketid, pangad, pakiteenused, apteegid ning telekommunikatsioon.

Kantar Emori uuringus kaardistati perioodil 19. veebruar – 08. märts Eesti 88 ettevõtte ja veebikeskkonna kliendikogemust. F.Reichheldi metoodikale tuginev 10-pallisel skaalal soovitusväärtuse mõõtmine (NPS ehk Net Promoter Score) on laialt kasutatav kliendikogemuse mõõdik. Kindlateks soovitajateks loetakse 9-10-palliseid ja mittesoovitajateks kuni 6-palliseid hinnanguid. Soovitusindeks arvutatakse lihtsa lahutustehtena, kus soovitajate osakaalust lahutatakse mittesoovitajate osakaal.

Allikas: Coop Eesti